یه جوری عاشقت هستم که خوابم با تو بیداره

میخوام تنها بشم اما خیال تو نمی زاره

یه جوری عاشقت هستم که تو شاید نمی دونی

"ولی بازم یه احساسی به من می گه نمی مونی"

چرا نشکسته میمونن همه بغضهای ناخونده

بگو تا مرز اغوشت چقدر دلواپسی مونده

کدوم خوابه که دور از تو هنوز اروم ارومم

نمیدونم شبم تا کی از اغوش تو محرومه

"از این تنهایی می ترسم از این اینده مبهم

ازاین که هردومون باشیم ولی دور از نگاه هم"

 اتاقو سقف نزدیکو یه قاب عکسو بیداری

ببین تو خلوتت ایا تو هم حال منو داری؟



نظرات شما عزیزان:

پدرام
ساعت20:18---4 خرداد 1392
وب قشنیگی داری داری برات ارزوی موفقیت میگنم وقت کردی به منم سربزن.

zhale
ساعت22:19---26 ارديبهشت 1392
سلام حالتون خوبه..
یه سوال این شعر قشنگو کی خوندتش؟


سارا
ساعت19:59---26 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگت انصافا خیلی خوب بود استفده کردم از مطالبت می خواستم بیای با هم بلینکیم یه سری به سایت من بزن و ادرست را ثبت کن تا هم بلینکیم هم آدرستو داشته باشم بهت سر بزنم مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 ا 19:22 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.