دلم

دلم یک در می خواهد که بازش کنم و پشتش تو باشی !

با دسته ای از رزهای سرخ که هنوز غنچه اند ..

و در آغوشت بودنشان حسادتم را شعله ور می کند و تو آنقدر بمانی تا باز شوند

دلم دو فنجان چای می خواهد که زیر ریز نگاه تو بریزمشان که بهانه ی با هم نشستن مان شوند

و ما سردترین چای جهان را بنوشیم دلم چمدانی می خواهد که بازش کنی و پر از یادبودهای من باشد

دلم یک دفتر ، شعر می خواهد ، به خط تو برای من که بگویی سرودمت به هر زمان ، به هر زبان ، به هر بیان

و من در بیت بیتش گم شوم دلم یک سینه حرف میخواهد که بگویی

سنگینی می کند و یک عمر زمان بخواهی تا سبکش کنی دلم یک زمستان سخت می خواهد

یک برف یک کولاک به وسعت تاریخ که ببارد ، ببارد و تمام راهها بسته شوند

و تو چاره ای جز ماندن نداشته باشی ماندنی تا بهار و چه بهاری بشود آن زمستان !

دلم یک دشت می خواهد

پر از چمن و گلهای وحشی و نسیمی که می نوازدشان که بدوم که بدوی تا دستم را بگیری آنگاه خیره در چشمانم بگویی

دیگر از دستت نخواهم داد دلم یک تو می خواهد مشتاق ماندن ....

و یک من که بگویی مال توست .. .......................

<این روزها پارو را رها کرده ام و دراز شده ام کف قایقی معلق که به هیچ کجا نمی رود…>



نظرات شما عزیزان:

بیاتابترکی ازخنده
ساعت12:58---1 مرداد 1393
نیمه گمشده را بیخیال شو لطفا ، اگر سهم تو بود که گم نمی شد !
همین نیمه ای که هستی رو پیدا کن …


بیاتابترکی ازخنده
ساعت10:42---29 تير 1393
یه وقـتــــــــــــهایی هســــــت
که جوابــــــــــــــ همه نگــــــــرانیات ودلــــــــــتنگیات میشه یه جمله که میکوبن تو صــــــــــــــورتت. . .
""بهــــــــم گیر نــــــــــده ....اصـــــلا حوصـــــــــــله ندارم.......!


MAHTAB
ساعت1:06---27 تير 1393

نفس هایم به شماره افتاده اند...
هر کس که حکم نفسم را داشت خدا گرفت...
بودنم میان این همه نابودی بی معناست...
من همیشه بوده ام...
بگذار برای یک بار هم که شده طعم نبودنم را بچشی...
بعد این زمستان بهاری در کار نیست...
فصل بعد...
“بی من “است!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 تير 1393 ا 18:36 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.