هزار بار گفتند چرا می خندی؟ بگو تا ما هم بخندیم.

........................................................................................

اما یک بار نگفتند غصه می خوری؟

بگو تا ما هم غصه بخوریم..



نظرات شما عزیزان:

بفرين
ساعت12:45---22 مرداد 1392
يه غريبه هستم من براي هيچ كس اشنا نيستم

بفرين
ساعت20:07---21 مرداد 1392
برگي از دفتر خاطرات يك جوان امروزي ديشب اينترنت قطع شد رفتم يه ذره با خانواده نششستمباهاشون اشنا شدم به نظر ادماي خوبي ميان
پاسخ:نظر لطفته ما که اخر نفهمیدیم غریبه ی اشنایی


رویا
ساعت21:19---15 ارديبهشت 1392
دوتا سیگار اخرپاکت رو پشت به پشت بکش...

شاید سیگار آخر کمتر تنهایی بکشه...
پاسخ:مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی


نسترن
ساعت17:40---7 ارديبهشت 1392
خیلیـــــــــــــــــــــــ خیلیـــــــــــــــ خوشحال شدم به وبم سرزدی
خوشحال میشم بازم سربزنی


farnazzz
ساعت17:13---7 ارديبهشت 1392
شلامم شلامم اقا خوشتپه خوبی عزیزممم من به همه سر میزنم ولی مریضم حسه نظر دادن نیس ولی خدایی قالبت خوبه هاااااا ایول بر داداش نیمااا دمد لالیگا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392 ا 20:24 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.