دیدی که سخت نیست تنها بدون من

صبح می شود شبها بدون من

این نبض زنگی بی وقفه میزند

فرقی نمیکند با من بدون من

دیروز اگر چه سخت

امروز هم گذشت

طوری نمیشود فردا بدون من



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت15:32---27 فروردين 1392
به خودت می آیی ، یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند ، نه دستی که شانه هایت را بگیرد ، نه صدایی که قشنگ تر از باد باشد … تنهایی یعنی همین …

به غیر از اشک تنهایی چیزی تو چشمام نیست جز این سکوت تنهایی کسی همدم درد هام نیست.
عجقم خوفی کوجایی دلم واشت 1 ژره شده اووماااچ


رویا
ساعت0:00---27 فروردين 1392
آفریــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــن هروقت میام یه آهنگ جدید گذاشتیپاسخ:قابل نداره

رویا
ساعت23:58---26 فروردين 1392
آخ آخ حرف دل من بودااااااااااااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392 ا 17:1 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.