گفت: اینقدقلیون نکش میمیری

گفتم:اگه نکشم هم میمیرم

گفت:اگه بکشی با درد میمیری

گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم

گفت :هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره

گفتم:هوای صاف هم جلوی مرگ رو نمی گیره

 

                  هی خداااااااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

boyka
ساعت19:42---15 ارديبهشت 1392
احسنت دادا عالی بود من خودم طرفدار پروپا قرص قلیان هستم از این مطلب خیلی حوشم اومد.
پاسخ:قابل نداشت حیف که ادرس نذاشتی بهت سر بزنم


رویا
ساعت23:57---26 فروردين 1392
خیــــــــــــــــــــــــــــ ــــلی قشنگ بووووووووووود

رویا
ساعت23:56---26 فروردين 1392
سلام خوبی؟نه وبت تکراری نشده.شرمنده به خدا.یه مدته درگیرم.زیاد نمیتونم بیام.بازم بچه بازیای همیشگی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 24 فروردين 1392 ا 20:41 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.