.....رد پاهایم را پاک میکنم 

!!به کسی نگویید من روزی در این دنیا بودم 

؟! خدایامیشود استعــــ…ـفا دهم

...کم آوردم
 



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت13:20---5 فروردين 1392
سلام مرسی به وبم سر زدی گلم منم لینکت میکنم فقط بگو با اسم چی لینکت کنم مرسی
راستی سال نو مبارک و یه چیز دیگه منو با اسم با هم ولی تنها لینک کن


جواد
ساعت21:38---4 فروردين 1392
وب قشنگی دارید

خوشحال میشم لینکم کنیدپاسخ:چشم


♥*•.•*حریر عشق *•.•*♥
ساعت15:21---4 فروردين 1392
سلام

وب آروم قشنگی دارین

باعث افتخاره منم شما رو لینک کردم

راستی سال نو مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 فروردين 1392 ا 10:52 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.