میـــــــــــدانــــم

 

روزی مــی رســد



کــه دلــت برای هـــیچ کــس



بــه انــدازه مــن تــنگ نخــواهــد شــد .



بـــرای نگــاه کردنـــم ، خنـدیـدنـــم ، گیـــر دادنــم.. اذیــت کــردنــم ...



بـــرای تمـــام لحظاتــى که در کــنارم داشتـــی ...



روزی خـواهـد رسیــد کــه در حســرت تــکـرار دوبــاره مــن خــواهــی بــود ...



مــی دانـــم روزی کــه نباشـــم هیچکــس تــکـــرار مــــن نـخواهــد شــد ...!
 



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت22:59---14 دی 1391
سلام.اومدم اعلام حضور بکنم

vahid
ساعت22:21---14 دی 1391
سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنی بخصوص اینکه در وبلاگم یه راه کسب درآمد از اینترنت آسان و مطمئن رو قراردادم که میتونی روزانه با 10 دقیقه فعالیت درآمد ماهیانه داشته باشی . فقط کافیه بیای و ثبت نام کنی من تضمین درآمد رو بهت می کنم چون خودم هم از این راه پول در میارم و درامد دارم
منتظرتم زود بیایی http://business2world.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 دی 1391 ا 21:52 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.