دلتـــــــــــــــــــــــــــــنگتم

از طرف دوست خوبم سپیده

 

چرا نمی فهمی ؟ دوستت دارم اما ...




چگونه ثابت کنم ؟!


چگونه ثابت کنم خواستن ِ لحظه به لحظه ی با تو بودن را

با چه زبانی بگویم که بی تو ، هیچم ؟!


دارد تمام می شود ..


بهترین دقایق عمرمان دارد تمام می شود ..


بهترین لحظه های عشق ورزی – جا مانده اند در سُکون !


دارد تمام می شود ..


و این ، پایان خوبی نیست !


دیگر نمی ترسم از به زبان آوردن دوستت دارم ها ..


بفهم –


که اینگونه گفتن دروغ نیست ..


که این خواستن هوس نیست ...


دوستت دارم های من ناخالصی ندارند ...


حداقل یک بار مزه مزه کن ، بچش و ببین که اصل هستند ...


آهای با تو ام موجود مغرور و خود خواه ِ امروزی !


شاید می دانی – چه خوب هم می دانی


که هیچ فاصله ای به اندازه ی تو با ارزش نیست ..


ولی این فاصله دارد مرا خورد می کند –


این انتظار دیگر برایم قابل تحمل نیست ...


برخیز و غرور کاذب را بشکن و بیا...


یا حداقل بگو با چه معیار یا چه واحدی می سنجند قیمت ِ فاصله را ؟!


هر دومان پاکی را می شناسیم


– هر دومان لبریزیم از گفتن –


هر دومان تشنه ایم به نوشیدن ِ احساس


–هر دومان خواهانیم به لمس کردن –


لمس کردن قلب ِ هم ...


پس تا پاکیم از نگاه های ناپاک – بیا ..


بی تو انگار


فراموشی سریع تر و بهتر بر سلول های مغزم حکمرانی می کند ..

بی تو دق کردن سخت نیست ...


گرچه بی تو افکار نمی پوسند ؛


ولی ناثابتند – مثل آب ِ رسیده به درجه ی صد –


مثل آتشفشان ، قل قل می جوشند و فوران می کنند ..


و به آتش می کشند روح خسته و درمانده ام را ...


بفهم ..

من هنوز تنهایم
 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت10:28---12 دی 1391
تنهایی یعنی ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 دی 1391 ا 23:39 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.