دلتنگی
دلتنگی یعنی :

 

 

دقیقه به دقیقه گوشیت رو چک کنی

 

 

 

و وانمود کنی که داری ساعت رو میبینی !!!

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت22:26---15 شهريور 1392
خود را به تمسخر گرفته ام از عشـق مینویسـم ... اما عاشـق نیسـتم از درد مینویسـم ... اما دردمنـد نیستـم از غم و اشـک مینویسـم ... اما سرمست و خندانـم مـرا جـدی نگیـر من همـه آنچه میگویـم هستم و هیـچ نیسـتم به گمـانم من " دیوانـه ای " بیـش نیسـتم

مائده
ساعت18:42---15 شهريور 1392
همانطور که گل رز را با خاراش دوس داری دیگران را هم با عیب هایشان دوس بدار.

آپم منتظر نظرت هستم درضمن لینک شدید اگه خواستی لینکم کن


zhale
ساعت12:44---15 شهريور 1392
تولد تولد تولدت مبارکککککک

تولد نیمایی کنارش نیستم ولی از همین راه دور آرزو میکنم تو زندگیت هرچی میخوای بش برسی و بهترینا واست اتفاق بیفته..


بفرين
ساعت18:42---14 شهريور 1392
بي هوا وارد هوايم شدي به دنبال دليل نميگردم فقط بمان...

بفرين
ساعت18:42---14 شهريور 1392
بي هوا وارد هوايم شدي به دنبال دليل نميگردم فقط بمان...

بفرين
ساعت18:42---14 شهريور 1392
بي هوا وارد هوايم شدي به دنبال دليل نميگردم فقط بمان...

بفرين
ساعت18:40---14 شهريور 1392
انتظار زيباترين نقاشي دنياست وقتي حاصل تصويرش تو باشي...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392 ا 1:54 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.