از

 

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم


از تمام زمین یک خیابان را


و از تمام تو . . .


یک دست که قفل شود در دست من



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت18:31---22 شهريور 1392
سلام داداشی از این مطلبت خیلی خوشم میاد میشه یادداشتش کنم

رویا
ساعت22:29---15 شهريور 1392
مَـטּِ بیـچـاره مُـدت هـاست کَـسـ ـے را مُـخـاطب شـعـرهـایـمـ کَـرده امـ کـه خـیـلـ ـے وقت است غـایب است !

roya
ساعت17:24---10 شهريور 1392
چه بی انصافست باد صبحدم در ازای خبری از تو تاج عاشقیت را طلب کرد به بگو نیز بگو این #تاج گیسوان ابریشمی میخواهد بگذار او نیز چون من با یک جمله عاشقت شود ...

بفرين
ساعت20:56---9 شهريور 1392
سخت ترين عشق اينه كسي رو دوست داشته باشي ولي نتوني بهش ابراز عشق كني...
پاسخ:خیلی دوست دارم بگی کی هستی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392 ا 18:44 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.