باران

نیا باران! عاشقانه اش نکن! من و او ما نشدیم



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت22:34---7 شهريور 1392
سیگاری روشن میکنم و به خاموش بودنم فکر میکنم
کام عمیق همراه آهی کوتاه . . .
بیرون میدم دودش رو کمرنگ میشه . . .
مثل خودم . . .
نفسم میگیره از زندگی اجباری . . .


موچول
ساعت15:08---30 مرداد 1392
سلام خوفی ؟ میگم در جواب مملی که نوشتی با کامپرسی یعنی چی ؟ توضیح میدی استاد ؟؟ ممننننننننننون
پاسخ:سلام نوشت بهش برسی گفتم باکومپرسی ..ماشینه عزیزم


بفرين
ساعت23:02---29 مرداد 1392
چشم نازت به پاكي درياست قهر و نازت براي من زيباست با تو از خدا هيچي نميخواهم با تو بودن براي من دنياست

پریسا
ساعت15:50---29 مرداد 1392
سلام این پسره که عکسشو گذاشتی کیه ؟ ادم خوشگل تر نبود ؟ بعد عکسه چه ربطی به نوشته زیرش داره
پاسخ:هه هه خوش خنده خوب عکس تو رو نداشتم که خیلیییییییییییی خوشکلی عکس خودمو زدم


مملی
ساعت15:40---29 مرداد 1392
سلام اون سوالایی که کنجکاو کوچولو ازت پرسیده راسته ایا ؟ پس حتما یه چیزی بوده که میگی نمیخوام درموردش حرف بزنم نه ؟ به هرحال خدا کنه بهش برسی
پاسخ:سلام انشال..با کامپرسی..مرسی از حضور همتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ا 12:0 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.