تنهایی

می گویند:

خوش به حالت!

از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی..!

نمیدانند بعضی از درد ها

کمر خم می کند نه ابرو



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت22:48---7 شهريور 1392
בلـــَم گرفتــﮧ...

از همــﮧ ی بــی تفآوتــی هآ...

از همــﮧ فــَرآموشی هآ...

از هَمﮧ بــی اعتمــآدی هآ...

کــآش معلــمی بود و انشـ ـ ـــآیی مــی خوآســت...

"روزگــآر خوב رآ چگونــه مــی گــُذرآنید؟؟؟


شیما
ساعت18:16---29 مرداد 1392
دلم یک کوچه می خواهد بی بن بست...
وبارانی نم نم..ویک خدا که کمی باهم قدم بزنیم..


مرسده
ساعت1:59---28 مرداد 1392
سلام لطفا زود به زود مطلب بذار
پاسخ:سلام مرسی سر زدی چشم سعی میکنم البته دارم به یکی از ارزو هام میرسم اخر هفته به مدت یه هفته میرم مشهد بعدش زود به زود میام


ارادتمند..........
ساعت19:38---27 مرداد 1392
سلام میشه خواهش کنم یه تغییر کوچیک تو وبلاگت بدی یعنی مطالبت متنوع تر باشه از همه چیز بنویسی البته بازم خوبه وبلاگت ولی فقط خواستم بگم مثلا داستان های کوتاه و پنداموز بذار و چیزای شاد و مثبت که با خوندنش همه خوشحالشن نه غمگین . بازم ممنون بخاطر وب خوشکلت
پاسخ:سلام ممنون از نظرت سعی میکنم ولی من اینجور مطالب رو دوست دارم کلا شادی به ما نیومده فقط خواهشا اگه وب دارین ادرس بذارین ممنون میشم


نفس
ساعت17:56---27 مرداد 1392
سلام خوبی ؟ واقعا وبلاگ قشنگی ساختی اگه اشکالی نداره بعضی وقتا میام و به وبلاگت سر میزنم . موفق باشی رفیق
پاسخ:سلام مرسی خوشحال میشم سر بزنین


تنهایی
ساعت15:20---27 مرداد 1392
سلام دوسسسسسسسسسستم میشی ؟ من تنهام اخه ! به گوشیت زنگ بزنم جوابمو میدی ؟ به نظرم خیلی پسر خوبی هستی
پاسخ:سلام نظر لطفته


شیرین
ساعت15:01---27 مرداد 1392
حالا شما که شمارتو تو قسمت پروفایل مدیریت نوشتی یعنی میخوای ما باهات تماس بگیریم ؟ یا بزنگیم واسه احوال پرسی ؟ یا ازت درخواست مطلب کنیم ؟ کدومش ؟ کلا هدفت چی بوده از نوشتن شمارت ؟؟
پاسخ:شیرین بهانه بود فرهاد تیشه میزد تا نشنود صدای کسانی را که در گوشش میخواندن او دوستت ندارد. خوب اول سلامت کو..اول.دوم .سوم کلا دوست داشتم


یاشیل
ساعت13:54---27 مرداد 1392
سلام خوبی ؟ واقعا وبلاگ قشنگی داری ممنون بابته مطالبه قشنگی که میذاری واست ارزوی موفقیت میکنم خداحافظ رفیق
پاسخ:سلام عزیزم..مرسی داری


بفرين
ساعت12:51---27 مرداد 1392
ما مجردها بعد از سالها جست وجو و نيافتن نيمه گمشده به اين نتيجه رسيديم خدا مارو كامل خلق كرده نيمه ميمه نداريم به سلامتي خودمون
پاسخ:هههههههههههههه


زهرا
ساعت22:00---26 مرداد 1392
ممنون از اینکه به من سر میزنی...!!

زهرا
ساعت22:00---26 مرداد 1392
ممنون از اینکه به من سر میزنی...!!

zhale
ساعت21:17---26 مرداد 1392
کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،
سفری بی همراه،
گم شدن تا ته تنهایی محض،
یار تنهایی من با من گفت:
هر کجا لرزیدی،
از سفرترسیدی،
تو بگو، از ته دل
من خدا را دارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 ا 16:44 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.