شیشه

هوا بارانی ست ولی شیشه، چرا بخار نمیگیری؟



نترس، رفت. دیگر اسمش را رویت نمی نویسم...
 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت23:42---16 تير 1392


zhale
ساعت0:05---27 خرداد 1392
من این ترم دانشگام تموم شد فکر کنم گفته بودم من غیر انتفاعی لاهیجان میخوندم با یکی از بچه های کلاس رقابت داشتم مدیر گروهمون گفتش اسم یکی از ما دو تا رو میفرسته برا یه دانشگاه غیر انتفاعی واسه ارشد که به خاطر معدلمون بدون کنکور ادامه بدیم ولی من بین دوراهی گیر کردم اگه اسممو داد برم یا نه داداشم میگه اگه سراسری یا آزاد بودش خوب بود ولی غیر انتفاعی....نمیدونم از طرفی دوس دارم برم دنبال کار

زهرا
ساعت18:28---26 خرداد 1392
این پستتم مثل همیشه عالی بود

zhale
ساعت11:16---26 خرداد 1392
سلام خوبین؟
فکر میکردم نیستی نیما
فوق العادست آهنگ وبت خیلیییییییی دوسش دارم این اهنگو، دلم واس وبت تنگ شده بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392 ا 8:59 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.