دلتنگی

کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!

لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!

دلتنگی معنی ندارد... درد دارد...

 

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت22:42---7 شهريور 1392
چه ساده بودم...
آن هنگام که می پنداشتم شکستن دل کسی،
ناگوار ترین حادثه ی عالم است!
او که دلم را شکست و عالمی تکان نخورد،
به سادگی خود خندیدم...


شیما
ساعت21:42---30 مرداد 1392
سلام ممنون ک اومدی شکست نخوردی پ چرا اینگده ناراحت مینویسی ادم گریه اش میگیره!!!
راسی من 19سالمه..کنکورقبول نشدم..توچی میخونی؟اهل کجایی؟راسی چرا نظرمیذاری خصوصی نیس؟منم ازاین ب بعد خصوصی نمی ذارم...


یه کنجکاوی کوچولو .........
ساعت22:58---28 مرداد 1392
سلام چندتا سوال اون بالا که نوشتی به عشق تو ویاد تو مینویسم تا بدانی دوستت دارم نفسم 1 عاشق بودی ولت کرده نه ؟2 طرف مرده ؟ 3 میخوای بهش برسی ولی نمیشه نه ؟ 4 اسمش نفسه ؟؟؟؟ 5 چرا ولت کرد ؟؟؟ وبلاگم ندارم ..........دوست نداری جواب نده ولی دوست دارم جواب بدی باشه ؟؟؟؟
پاسخ:سلوم.میگم کنجکاو کوچولو من دوس ندارم درموردش بحرفم باید کی رو ببینم


تنها
ساعت22:50---28 مرداد 1392
سلام واسه منم تو حرم امام رضا دعا کن التماس دعا از نوع زیادش سفر خوش بگذره رفیق
پاسخ:چشم


بفرين
ساعت22:06---28 مرداد 1392
گفته اند جاي گنج در ويرانه هاست راست گفتند چون وجودت در دل ويران ماست

zhale
ساعت14:37---28 مرداد 1392
گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری
اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 ا 13:31 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.